¤ Оптимізація сайту

¤ Чорне, сіре та біле SEO

¤ Фільтри пошукових систем

¤ Відвідування та конверсія сайту

¤ Основні метрики сайту

¤ Просування у пошукових системах

¤ Біржі обміну посиланнями

¤ SEO форум


Траст та пузомірка сайту

Після того як ви створили сайт і виклали його в інтернет, ваше дітище вирушає у "вільне плавання". Сайт у мережі інтернет можна порівняти з кораблем - він може бути чудовим величезним лайнером, на який щодня із задоволенням заходять десятки тисяч пасажирів, а може стати і "кораблем-примарою", про існування якого ніхто навіть не здогадується. Чому ж так виходить?

Справа в тому, що з моменту виходу вашого сайту з порту, сонари пошукових систем відразу ж починають його сканувати. Початкова оцінка передбачає виключення наявності сірого та чорного SEO на сайті, а також перевірку якісних показників оптимізації сайту. Якщо на сайті будуть виявлені заборонені методи просування або будуть присутні елементи маніпуляції пошуковою видачею - такий сайт буде одразу ж "торпедований" і безапеляційно відправлений глибоко під фільтр, звідки він уже, як правило, ніколи не спливе! Посилання на такий (зафільтрований) сайт ніколи не виводитимуться на першій сторінці в результатах пошуку Google та Yandex.

Якщо сайт проходить "face-контроль", пошукові системи надають йому початкові значення трасту. Зупинимося детальніше на цьому понятті.

Ви ніколи не задавалися питанням - як пошукові системи розташовують сайти в результатах пошуку? Чому одні сайти по ряду тематичних запитів виводяться на перших місцях, а інші тонуть далі за першу або навіть другу сторінку з результатами пошукової видачі?

Справа в тому, що пошукові системи видають посилання на сайти орієнтуючись на їхню авторитетність: більш авторитетні (або як їх ще в побуті називають веб-майстри: "жирні") сайти розміщуються на перші місця, менш авторитетні - витісняються за межі першої сторінки. Фактор авторитетності веб-ресурсу має назву "траст".

Траст походить з англійської "trust", що перекладається як "довіра", це умовний показник довіри пошукових систем до контенту сайту. Є навіть такий термін серед фахівців "трастовий сайт" - це означає, що сайт користується великою повагою у пошукових систем.

Пошукова система Google відмовилася від числової оцінки трасту, раніше траст сайту від Google позначався показником PR ("піар" або "page rank" - ранг сторінки). Зараз google не показує параметр PR явно, але пошуковою системою він все одно враховується. В Яндексі траст сайту вимірюється показником ТІЦ - тематичний індекс цитування. Чим вищій ТІЦ - тим вищій траст, зворотний висновок зробити нескладно.

У більшості новачків постає цілком природне питання - як перевірити траст сайту? Для цього існують так звані "пузомірки" - сленгове слово серед веб-майстрів, пузомірки відміряють "пузо" (авторитет) сайту. Тобто - це числовий параметр ("мірка") ТІЦ (PR, як ми говорили, вже не відображається в явному числовому еквіваленті).

Метрики можна знайти в інтернеті і встановити їх на свій сайт, де і як їх шукати, ми не будемо описувати, тим більше, що знайти їх і встановити на сайт не викличе ніяких труднощів.

Вже встановили на свій веб-сайт метрику? Не подобається вказана там цифра? Бажаєте, щоб траст вашого сайту став більшим і постійно зростав? Про те, як у відносно короткий термін підвищити авторитет вашого сайту в очах Гугла та Яндекса - читайте нижче.

Підвищення трасту та показників пузомірки

Після появи перших пошукових систем, веб-майстри невпинно ламають голови над питанням підвищення трасту своїх сайтів. Це цілком закономірне бажання, як ви вже знаєте – високий траст сайту це гарантований шлях у TOP пошуковій видачі. А оскільки пошукові системи - це головне джерело відвідувачів на сайт, тому і виходить, що перебування сайту в ТОПі є запорукою успіху в мережі інтернет.

Коли користувач вводить у віконце пошуку слово або фразу, пошукова система у відповідь видає кілька сотень (а іноді й тисяч) сайтів релевантних (повністю відповідних) запиту. Якщо ви часто користуєтесь інтернетом або маєте свій власний сайт, ви могли помітити, що по низці тематичних запитів на перших місцях виводиться плюс-мінус одна і та сама група сайтів.

Чому до одного сайту є довіра, а до іншого немає? Як переконати пошукові системи в важливості та корисності контенту свого сайту?

Скажіть – а ви знаєте, що таке "Кобзар"? Так, ви могли не читати його повністю або читали якісь вибіркові твори, проте сама назва вам, безумовно, має бути знайомою! А звідки вона вам знайома? Правильно, вам про це розповіли у школі (ключове слово тут саме "розповіли"). От не ходили б ви до школи або якби предмет "література" був би відсутній у шкільній програмі - швидше за все ви навіть не здогадувалися б про існування даної Безсмертної Збірки.

Можливо ви здивуєтеся дізнавшись, що в мережі інтернет все так само. Тільки під поняттями "розповісти" чи "порекомендувати до прочитання" виступає посилання. Звідки про вас можна дізнатися, тим більше якщо ви порівняно недавно з'явилися в інтернеті? Хтось має вас порекомендувати – дати на вас посилання. Саме посилання враховуються пошуковими системами при розрахунку трасту сайту!

Сайти, які знаходяться у ТОПі пошукової видачі, як правило, мають велику кількість вхідних посилань з інших сайтів, на них часто посилаються, їх рекомендують у мережі інтернет. Це сигнал для Гугла та Яндексу про те, що сайт популярний, раз на нього ставлять посилання інші веб-майстри, його рекомендують, довіряють його вмісту, а отже, контенту сайту починають довіряти і самі пошукові системи.

Тому нові сайти так повільно "повзуть" у TOP, у них ще немає трасту, до їхнього контенту немає довіри з боку Гугла та Яндекса, тому їх немає і в ТОПі.

Отже, резюмуючи сказане вище - щоб підвищити траст сайту необхідно, щоб вас визнали інші веб-майстри, щоб вони на сторінках своїх сайтів розміщували б на вас посилання, рекомендуючи у такий спосіб ваш сайт своїм відвідувачам.

Варто зазначити, що власники сайтів неохоче встановлюють посилання на інші веб-сайти, оскільки чудово усвідомлюють цінність посилань в мережі інтернет, а просто так підвищувати вам траст сильного бажання, як правило, ні в кого не виникає.

Тим не менш, є веб-майстри готові на рівноправних умовах обмінюватися з вами посиланнями, оскільки вони також зацікавлені у підвищенні трасту своїх сайтів! Як і де знайти таких веб-майстрів – читайте у наступній статті. Натискайте на кораблик.

Тисніть на кораблик і попливемо до наступної статті!




¤ SERM та SEO Україна

¤ Різновиди PR в інтернеті

¤ Видалення відгуків про компанію

¤ Відновлення репутації

¤ Замовити SERM послуги