¤ Оптимізація сайту

¤ Чорне, сіре та біле SEO

¤ Фільтри пошукових систем

¤ Відвідування та конверсія сайту

¤ Основні метрики сайту

¤ Просування у пошукових системах

¤ Біржі обміну посиланнями

¤ SEO форум


Репутація в сучасному світі

Більшість великих компаній, так само як і приватних осіб, чий бізнес повністю орієнтований на інтернет, часто недооцінюють вплив репутації на ліквідність. А даремно! Адже саме репутація визначає те, як будуть ставитися до вас ваші потенційні та постійні клієнти. І саме від якості цих відносин буде залежати успіх вашої компанії.

Наведемо приклад: які асоціації у вас виникають при згадках "МММ" або "Еліта центр"? Якщо хтось не знає або вже забув чим займалися ті "діячі" - прочитайте в інтернеті, а у переважної більшості людей назви цих "організацій" є синонімами слова "лохотрон". Скажіть - ви стали б мати справу з творцями або із співзасновниками даних компаній у майбутньому? Відповідь напрошується сама по собі.

Існує міф, що за репутацією повинні стежити лише великі компанії, де "крутяться" великі гроші. Але це вкрай невірний висновок! Так, звичайно, про фінансові організації та про компанії з продажу нерухомості "гуглитимуть" (шукатимуть, що про них пишуть у мережі) будуть частіше, ніж про інтернет-магазини з продажу підгузків. Але це не означає, що магазин памперсів не спіткає зіпсована репутація.

Уявімо, що буде якщо за запитом, який співвідноситься з інтернет-магазином з продажу настільки необхідної в сімейному побуті речі буде інформація на кшталт: "продавці некомпетентні, вони не можуть дати адекватної консультації щодо свого ж товару" або "їх памперси сильно натирають шкіру". І навіть якщо магазин торгує не лише памперсами, а, приміром, ще іграшками та дитячими речами – після таких коментарів навряд чи до них стоятиме довга черга з покупців.

Тому зовсім неважливо хто ви – велика консалтингова компанія, фінансова організація зі світовим ім'ям, інтернет-магазин чи просто приватний сантехнік. Перед тим як мати з вами справу - вас обов'язково "погуглять" (дізнаються - хто ви та що ви з себе уявляєте). І від того, що про вас буде "нагуглено", яка інформація видаватиметься про вас на сторінках з результатами пошуку - залежатиме з ким будуть мати справу: з вами або з вашими конкурентами (чия репутація, приміром, може бути в повному порядку).

Якщо ваша репутація "похитнулась", якщо ви не хочете в найближчій перспективі ділитися з конкурентами своїми клієнтами - для вас стаття нижче.

Як відновити зіпсовану репутацію

Отже, що робити якщо за запитами пов'язаними з вашою компанією або з вашою діяльністю на перших місцях у результатах пошуку Google і Yandex видається, скажімо так - не зовсім втішна інформація?

Спочатку дуже важливо з'ясувати: чи є дійсним все те, що про вас написано, тобто мав місце бути описаний факт або це звичайна профанація організована вашими конкурентами. Якщо з конкурентами все зрозуміло - деякі з них не перед чим не зупиняться, маючи мету зруйнувати ваш бізнес, то якщо дійсно мала місце описана ситуація - її необхідно виправляти і якнайшвидше! Навіщо це потрібно?

Цією дією ви відсторонюєтеся від того що про вас пишуть. Наприклад, ви власник інтернет-магазину і про вас написали, що ви не відправляєте товар вчасно. Черговий клієнт звертається до вас, робить замовлення – а все відбувається зовсім не так, як написано про вас на якомусь форумі. Клієнт вчасно отримує свій товар та залишається задоволеним. Таким чином, негативній інформації про вас просто перестають вірити, в результаті вона сама по собі нівелюється.

Фактично залишений про вас поганий коментар втрачає свою актуальність та інформативність. Крім того, якщо знову ж таки це були не конкуренти – подібні коментарі більше не з'являтимуться, а отже – поширення про вас негативної інформації в інтернеті у подальшому буде припинено.

А якщо це були конкуренти – що робити в такому разі? Якщо це були конкуренти або якщо те, що про вас пишуть в мережі не має жодного зв'язку із дійсністю, притому якщо ще й інформація подається "вкиданням" (з'являється безліч повідомлень приблизно в один і той самий час) - з цим потрібно боротися і чим швидше, тим краще! Однак не варто опускатися до такого ж рівня - "поливати брудом у відповідь", війна окрім розрухи і наступного за нею руйнування рідко комусь приносить високі доходи та прибуток.

Якщо ви налаштовані на тривалу роботу в інтернеті - слід працювати над побудовою позитивної репутації своєї компанії. Інвестиції у власну репутацію, в популяризацію вашого бренду або навіть в Вас самих (як фізособи, яка надає певні послуги) - окупляться вам з лишком, причому вже в найближчому майбутньому.

Звісно, кожен випадок по-своєму унікальний і ми, як професіонали, це чудово розуміємо. Наведені в цій статті методи є базовим прикладом того як відновити репутацію і запобігти подальшому поширенню про вас негативної інформації.

Пам'ятайте - репутація справа тонка, відновити її набагато важче, ніж побудувати або втратити. Оскільки чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять. Слідкуйте за своєю репутацією в мережі інтернет, бережіть її і не дозволяйте "втоптувати себе в бруд", від якого потім буває так складно відмитися!

Якщо вам потрібні професійні послуги з відновлення або побудови позитивної репутації - наші досвідчені фахівці радо вам допоможуть! У нас найнижчі ціни по Україні та оплату ми беремо лише за результатами! Тобто працюючи з нами, ви абсолютно не ризикуєте!

Вам потрібна швидка допомога у побудові позитивної репутації? Тисніть на рятувальний круг!




¤ SERM та SEO Україна

¤ Різновиди PR в інтернеті

¤ Видалення відгуків про компанію

¤ Відновлення репутації

¤ Замовити SERM послуги